• Breaking News

    Bangga Atau Malu Dengan Saiz Zakar Anda?

    Catuaba

    Recent Post

    Saturday, January 10, 2015

    TUJUH LANGKAH UNTUK MEMUASKAN ISTERI DI RANJANG.

    1. Mulakan hubungan seks dengan permainan foreplay. Foreplay penting untuk menyediakan fizikal dan mental isteri anda dalam keadaan bersedia untuk melakukan hubunngan seks. Rangsang isteri anda sehingga dia  rasa sangat bernafsu untuk melakukan hubungan seks.
    2. Ucapkan kata – kata cinta sepanjang masa kepada isteri anda supaya dia rasa selesa dengan anda. kajian telah menunjukkan, jika seorang suami sentiasa mengucapkan kata – kata cinta ketika melakukan hubungan seks, isteri akan lebih cepat alami ejakulasi.
    3. Mulakan hubungan seks dengan posisi yang isteri anda paling suka. Siasat posisi yang isteri anda paling suka dan gunakan ia sebagai senjata anda.
    4. Masukkan zakar mengikut kesukaan isteri anda. Ada wanita suka jika suaminya masukkan zakar secara serong, ada juga yang suka di masukkan secara terus dan dalam.
    5. Sentiasa berkomunikasi dengan isteri anda ketka melakukan hubungan seks. Anda berkomunikasi untuk tahu sama ada isteri anda puas atau tidak. Dengar erangan dari isteri anda untuk tahu sama ada dia puas atau tidak.
    6. Kawal kelajuan bersetubuh. Isteri anda boleh terangsang dengna hebatnya melalui kawalan kelajuan kemasukkan zakar. Namun, isteri anda pasti ada kesukaannya yang tersendiri. Ada isteri sukakan kemasukkan zakar yang pantas, ada yang suka perlahan. Namun, anda yang tentukan sendiri berdasarkan situasi isteri anda.
    7. Jangan kejar orgasm sebelum isteri anda datang inzalnya      PAKAR

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Beauty

    Travel