• Breaking News

    Bangga Atau Malu Dengan Saiz Zakar Anda?

    Catuaba

    Recent Post

    Saturday, January 10, 2015

    TUJUH BAHAGIAN BADAN ISTERI YANG MUDAH TERANGSANG.

    1. Payudara sudah pasti antara bahagian yang perlu di rangsang ketka melakukan hubungan seks. Bahagian ini sangat sensitif pada sentuhan dan rangsangan. Tip untuk merangsang bahagian ini adalah meramasnya dengan lembut tetapi tegas.
    2. Bahagian kedua adalah bahagian bibir isteri anda. Bahagian ini jika anda cium dengan cara yang betul boleh datangkan inzal pada isteri anda.
    3. Bahagian seterusnya adalah bahagian ketiak.Walaupun bahagian ini agak ganjil, namun ada wanita yang sangat terangsang jika anda mencium dan menjilat bahagian ini. Namun, pastikan anda lakukan rangsangan ini selepas anda berdua mandi untuk elakkan anda dari rasa masin peluh isteri anda ketika menjilat bahagian ini.
    4. Kaki isteri adalah antara bahagian yang sangat sensitif. Ketika anda sedang cium bibir isteri anda, anda rangsang kaki isteri anda dengan menggeserkan bahagian tersebut dengan kaki anda sendiri. Anda juga boleh cium dan jilat bahagian kaki isteri anda. Selain itu, urutan pada bahagian ini juga boleh menaikkan nafsu isteri anda.
    5. Bahagian kelima adalah ibu jari kaki isteri anda. Ingat, jika anda geli untuk rangsang bahagian ini, anda lakukan selepas isteri anda mandi.
    6. Bahagian keenam adalah punggung isteri anda. Ramasan yang mencengkam pasti akan menaikkan nafsu isteri anda.
    7. Bahagian terakhir adalah bahagian perut isteri anda. Jilatan dan ciuman pada bahagian ini pasti akan beri rangsangan yang sangat indah untuk isteri anda.

    Ketujuh – tujuh bahagian atas adalah bahagian jika di rangsang boleh menaikkan nafsu isteri anda. Vagina adalah bahagian utama yang sensitif. Namun, ketujuh – tujuh bahagian di atas penting untuk menambah perisa dalam hubungan seks suami isteri anda.
    sumber : pakar

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Beauty

    Travel