• Breaking News

    Bangga Atau Malu Dengan Saiz Zakar Anda?

    Catuaba

    Recent Post

    Friday, February 7, 2014

    TIGA PERKARA YANG BOLEH MENDATANGKAN ORGASM PADA ISTERI ANDA.


    Jika anda tiada idea baru untuk merangsang isteri anda sehingga dia datang inzal, anda boleh amalkan tiga perkara berikut.

    Perkara pertama : Rangsang kehendak isteri anda.

    Ketika melakukan hubungan seks, anda berdua pasti tenggelam dalam lautan nafsu masing – masing. Namun, ketika isteri anda benar – benar terangsang, anda seksa dia seperti ketika anda sedang sedap berdayung dengan laju, anda berhenti dan lakukannya secara perlahan – perlahan sehingga isteri anda rasa sangat geram dan minta pada anda untuk lajukan tusukan. Rangsangan emosi atau kehendak akan membuatkan isteri anda sangat bernafsu untuk datang inzal.

    Perkara kedua : Foreplay perlahan.

    Ketika melakukan foreplay, anda lakukannya secara perlahan – lahan dan penuh dengan kasih sayang. Rangsang keseluruhan badan dan tumpukan pada bahagian vagina dan payudaranya. Selepas anda puas merangsang dan meraba seluruh badan isteri anda, anda lakukan oral seks terhadap isteri anda. ia past akan orgasm

    Perkara ketiga ; Ubah posisi secara mengejut.

    Ketika isteri anda sedang puas di setubuhi, anda tukar posisi dan kekalkan momentum. Jangan pula tukar posisi yang memerlukan pergerakan yang banyak. Cukup posisi yang boleh di tukar hanya dengan satu atau dua gerakan sahaja. Pertukaran posisi akan memberi peluang pada anda untuk merangsang bahagian dalam vagina yang berlainan. Kekalkan momentum supaya isteri anda tidak hilang nafsunya.

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Beauty

    Travel