• Breaking News

    Bangga Atau Malu Dengan Saiz Zakar Anda?

    Catuaba

    Recent Post

    Tuesday, February 11, 2014

    EMPAT LANGKAH MERANGSANG G- SPOT ISTERI ANDA.

    G – spot adalah kawasan di dalam vagina yang sangat sensitif pada rangsangan. Rangsangan pada bahagian ini pasti memberi nikmat yang luar biasa pada isteri anda. Berikut adalah empat langkah untuk merangsang g – spot isteri anda.



    1.Rangsang dan naikkan nafsu isteri anda dahulu, Apabila isteri anda sudah cukup terangsang, vaginanya juga akan mula basah. Apabila aliran darah mengalir ke vagina isteri anda, ia lebih mudah untuk mengesan lokasi g – spot nanti.

    2.Gunakan jari anda untuk menjolok masuk ke dalam vagina isteri anda. Masukkan dengan perlahan. Sementara, itu rangsang bahagian klitoris isteri anda untuk buatkan dia khayal dengan nikmat. Masukkan lebih dalam jari anda ke dalam vagina untuk pencarian g – spot. Bahagian g – spot selalunya mempunyai permukaan yang kasar sedikit berbanding bahagian dalam vagina yang lain. Apabila anda raba sahaja bahagian in, isteri anda akan menjerit kepuasan. Itu tandanya, anda sudah menemui bahagian g –spot isteri anda.

    3.Rangsang bahagian ini menggunakan jari anda. Berikan tekanan pada bahagian tersebut jika anda ingin merangsangnya.
    Apabila melakukan persetubuhan, anda lakukannya melalui posisi yang membolehkan anda merangsang bahagian g – spot menerusi tusukan zakar anda.


    4.Rangsangan pada bahagian g – spot boleh memberi kepuasan yang tidak terhingga pada isteri anda. Dia juga akan datang orgasm lebih cepat.

     RAHSIA ISTERI

    No comments:

    Post a Comment

    Fashion

    Beauty

    Travel